dilluns, 25 d’abril del 2011

La meva mona de Pascua

Arribat el dia, toca mona! La meva mona, possiblement si li regalessin a algú trobaria que no és res de l’altre mon, fins i tot, trobaria que és una de les mones més soses que et podrien regalar, però per a mi, és la millor mona. La mona que em regala la meva mare, com cada any i, com ja feia la meva padrina, la meva àvia, la mona de “Cala Poy” feta per a mi amb una figura de crocant.

La Confiteria Poy o com se sol dir més comunament “Cala Poy” és una de les pastisseries més arrelades a la ciutat i amb dates tan assenyalades com la Pascua quasi es fa quasi impossible poder entrar. Pastes dolces, salades, pastissos i mones, tot està deliciós!   
La meva mona té la particularitat de que no té res. No té fruita confitada, ni xocolata, ni plomes de colors, només ou filat, un munt de muntanyetes de mantega i 2 flamets,  l’interior està fet del típic coc amb una línea també de mantega i, al mig, una Kitty petiteta. És genial!
Mireu, mireu...





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada