dissabte, 3 de març del 2012

El Qpó: La nova iniciativa pel shopping reusenc

Qpó Reus

Després d’uns quants dies d’inactivitat blocaire, que Déu n’hi do quina setmaneta que he passat, ara toca agafar embranzida i posar-m’hi de ple, i és que tinc moltes coses de què escriure, ...  
Fa uns dies, navegant per la xarxa i per casualitat vaig descobrir “el qpó”. Què era? Semblava alguna cosa a veure amb Reus i amb les botigues de la ciutat...mmmm, interessant. Tot i així, ho vaig deixar pendent per investigar-ho en un altre moment, i no he hagut d’esperar gaire per descobrir-ho, curiosament, l’oportunitat se’m va presentar ahir a la tarda en ple centre de Reus, concretament a la Plaça del Prim: La presentació oficial del Qpó Reus.
Durant aquests tres primers dies de març, si us apropeu a la Plaça del Prim, podreu descobrir el Qpó Reus, una nova iniciativa per impulsar el comerç de la nostra ciutat, consistent en un portal web de cupons promocionals que ens ofereixen diversos comerços de la ciutat, i dels quals ens en podem beneficiar tots, tan les botigues com els consumidors.  
Al web http://www.qporeus.com/ et trobes cada dia noves promocions, descomptes, ofertes, informacions exclusives, concursos, sorteigs, regals,... i per gaudir-ne només cal descarregar-te el cupó i anar corrent a la botiga per fer-lo efectiu, així de fàcil.
A més, per estar al dia et pots apuntar a la newsletter, i així rebre les promocions directament a través del email. Evidentment, jo ja m’hi he apuntat. I també podeu seguir-lo a través de facebook i twitter @qporeus
Si aneu a la Plaça del Prim durant el dia d’avui, si és que encara no ho heu fet, al Punt d'Informació us ho explicaran tot molt bé, i a més també sortegen una tablet. Jo ja hi he participat, a veure si hi ha sort!
Així doncs, ja ho sabeu, abans d’anar de shopping doneu una ullada al Qpó. Segur que l’Aparador i el Qpó ens farem molt amics!

Qpó Reus
(Aquesta iniciativa ha deixat d'existir)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada