dilluns, 26 de març del 2012

Els fulards d’Aïta


Ja fa uns quants anys que m’he tornat fan indiscutible d’una peça de roba: El fulard, mocador, bufanda, xal... digueu-li com vulgueu. És una peça que considero imprescindible per acompanyar i donar el toc final a qualsevol look. No surto de casa sense ell, i no tan sols a l’hivern sinó durant totes les èpoques de l’any, i és que n’existeixen per a totes les èpoques i gustos. Potser els dies de més fred opto per una bufanda ben gran i ben gruixuda de llana, i els dies més calorosos un fi mocador de seda, però sempre surto de casa amb un al coll.
És inevitable que no incorpori a la meva col·lecció de mocadors, almenys un de nou cada temporada. Fa algunes setmanes, i aprofitant les rebaixes, vaig anar a Aïta, a la recerca d’un nou mocador per combinar amb tonalitats marrons, i donar-li així un toc de contrast amb les peces de roba llises i formals. No sabia quin triar, així que vaig estar una estona observant-los, fins que una de les dependentes de la botiga em va invitar a emprovar-me’n algun. La veritat és que així, com quan et vas a comprar un vestit, unes sabates o unes ulleres noves, no se t’acudeix comprar-ho sense abans emprovar-t’ho, a l’hora de comprar un mocador només mirava si m’agradava tenint-lo a les meves mans, i era un cop a casa quan mirava amb què em podia combinar. Des de la meva experiència a Aïta, crec que ja no em tornaré a comprar un d’aquests accessoris sense abans lligar-me’l al coll, una experiència divertida, sorprenent i molt recomanable, realment no queda igual penjat d’un penjador que posat.  
Aïta és una cadena de complements fundada l’any 2000, que ja compta amb més de 50 establiments, un dels quals el podem trobar a Reus, concretament al Raval de Santa Anna, 7. Ofereixen una àmplia llista de complements cada temporada, i renovació setmanal del producte, tenint sempre alguna cosa per sorprendre als seus clients.
El que més m’atrau d’aquest comerç, és el protagonisme clar dels seus mocadors de tot tipus, formes, colors, teixits..., que ocupen bona part de la botiga d’una forma original i pràctica. Estan disposats en una mena de tubs horitzontals, un al costat de l’altre, lligats de tal forma que només mirar-los ja et pots fer una idea de com et quedaria. Però, a part dels mocadors, pots trobar una varietat de complements i accessoris per a la dona moderna, elegant, creativa, atrevida, sofisticada i funcional: bosses de pell, articles de festa, sabates, cinturons, collarets, arracades....M’encanta!  
Jo vaig marxar cap a casa amb un fulard de cotó suau, estampat amb tons verds i marrons, el que buscava, un accessori pràctic i ideal pel dia a dia.




Uns dies més tard, no em vaig poder resistir de tornar-hi a entrar, amb l’excusa de comprar un regal per un familiar, i pam! En va caure un altre, un mocador blanc amb estampat rosa i lila i uns serrells en fúcsia, ideal per un look més informal i primaveral.



Així doncs, tinc dos fulards nous que no van marxar sols...




I parlant de mocadors, aquí deixo un video que m’encanta: “25 formes de posar-se un mocador en 4’5” de Wendy Nguyen de Wendy’s Lookbook. Segur que molts ja l’heu vist, però està tan bé i és tan útil....



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada