dimecres, 28 de març del 2012

Estem d’Aniversaris! Sorteig Atzavara – L’Aparador de Reus

Durant els primers dies del mes d’abril de l’any passat, vaig anar donant forma a una idea que no sabia ben bé cap on em portaria, i el 19 d’abril va ser el dia escollit. Era l’inici de L’Aparador de Reus, la primera entrada, el primer missatge, les primeres paraules.
Ara fa gairebé un any que comparteixo les meves experiències a través d’aquest petit lloc, dins la immensitat de la xarxa: un any, 73 entrades, més de 13.000 visites, 32 seguidors oficials, moltes alegries, sorpreses i experiències... i que millor que celebra-ho d’una forma especial amb tots vosaltres, i amb un comerç de la nostra ciutat: Atzavara Reus.
L’Atzavara i L’Aparador de Reus estem d’aniversari! i us proposem un concurs per celebrar el quart any del primer, i el primer anyet del segon. Podeu participar tots: aquells que sou de Reus, els que compreu a Reus, els que coneixeu Atzavara, els que coneixeu Reus... Per participar-hi només heu de deixar un petit comentari, i la vostra direcció d’e-mail sota d’aquesta entrada. Comenteu-nos què us agrada d’Atzavara Reus, del bloc, del sorteig o qualsevol altra cosa que us passi pel cap.
Si no coneixeu aquesta original botiga de complements i accessoris situada en ple centre de la nostra ciutat, de la qual ja fa algun temps que en vaig parlar, podeu entrar al seu bloc aquí, per veure les divertides i originals cosetes que s’hi poden trobar, moltes creades per la propietària d’aquesta botiga, la Montse Godoy.
I nois! Vosaltres també hi podeu participar, recordeu que d’aquí poc és Sant Jordi...
 El regal per aquell o aquella afortunat o afortunada que guanyi el concurs, és un fantàstic lot de cosetes (valorat en uns 40€) format per una pissarreta de fusta en forma de cor de 30x30 cm., un monederet fet a mà amb roba japonesa de 9.5x10 cm. per guardar les vostres targetes i monedes, i un conjunt d’arracades i anell de 3 cm. de la col·lecció Alum, com sabeu, una col·lecció que m’encanta! Ja veieu, un conjunt de cosetes que també podeu trobar a la pròpia botiga, al Carrer Carnisseries Velles, 5, o a la botiga online d’Atzavara.

Podreu triar entre un d’aquests conjunts:



Recordeu deixar el vostre comentari i el vostre e-mail per poder contactar amb vosaltres, si sou l’afortunat o afortunada!
Teniu temps fins el dia 18 d’abril a les 20h. Aquest mateix dia publicaré el número que li pertoca a cada participant. El resultat del sorteig el faré públic el dia següent, el 19 d’abril, el dia que L’Aparador de Reus fa oficialment un any!
Molta sort a tots!  


45 comentaris:

  1. Hola, jo soc una seguidora del teu blog. Soc una noia de Reus i gràcies a les teves entrades he conegut llocs que desconeixia per complet, tot i sent de Reus. Em sembla molt interessant tot el que escrius i donar a coneixer molts llocs que valen la pena de Reus. El tema del sorteig es si més no, molt atractiu... Aixi que aqui et deixo el meu correu, per si hi hagués sort. Gràcies pels teus comentaris i espero seguir llegint-te molt temps. Em dic Cristina i el meu correu es lluneta101@hotmail.com

    ResponElimina
  2. hola!!!em dic Maria i m'encanta la botiga l'Atzavara i sempre que passo pel carrer es parada obligatoria l seu aparador...i no dir el xafardeig del seu facebook!!!m'encanta el caliu de la tenda i de la Montse que ha de tenir moooolta paciencia!!!jeje es un orgull que a reus poguem tenir una botiga aixi xq la gnt q som daqst estil...no smpre tnim la sort de cmptar amb botiguetes com aquesta!!!el meu mail es : mariarincon86@hotmail.com

    ResponElimina
  3. Hola Montse!! Sóc la Shaila, què vols que et digui que no sàpigues ja?? M'encanta la teva botiga i m'encanta tot el que ofereixes als teus clients! Orginalitat i bon gust és el que fa que siguis especial, i que avui per avui ha aconseguit que siguis un dels meus comerços preferits a la bonica ciutat de Reus! Un petó! I PER MOLTS ANYS!
    SGR82@hotmail.com

    ResponElimina
  4. Bon dia!!!! a mi m'encanta l'Atzavara i la Montse és super simpàtica. Gràcies per el teu blog, el conec a través de la Montsei m'agrada molt. Ànims i molta sort!

    vickyladelvi@yahoo.es

    ResponElimina
  5. Molt bones! aquest nadal vaig tenir l'honor de conèixer l'Atzavara, m'hi van portar i em va encantar! quan torni per Reus es visita obligada, ara que ja ser on puc trobar-la. Espero passar-hi prontet ara que la caloreta ja ha arribat i a veure les novetats primaverals! coloridooo!!
    A part, agraïr a l'Aparador de Reus aquest detall amb tots els visitants del blog, i també felicitar-lo pel seu primer any de propostes i novetats dels comerços reusencs, per mi una nova guia per gaudir de la ciutat cada cop que hi vaig. Per molts anys! esterxava@hotmail.com
    PD...a veure si tinc sort!! el regalet fa mlt bona pintaaa

    ResponElimina
  6. Hola hem dic Koya per molts anys!!! Et felicito a l'aparador de Reus per la grand informació que hi poses al blog, així ens podem entarà dels comerços de Reus, tant per els que hi vivim, com per els que són de fora. M'encanta, Felicitats! A la botiga Atzavara, no he tingut el gust d'anar,però he pogut veura al seu blog que tenen coses molt xules. Felicitats també.Us visitaré.
    e-mail:misetoba@gmail.com

    ResponElimina
  7. De l'Atzavara... què dir? La botiga és molt cèntrica, plena de coses xulíssimes i la Montse que et fa sentir com a casa!

    Felicitats per aquest any de blog! L'he mirat alguna vegada i trobo que és molt interessant pels que comprem per Reus! ;)


    la_padrineta@hotmail.com

    ResponElimina
  8. Moltes felicitats! M'encanta que em regalin coses de l'Atzavara i comprar-ne per regalar-les encara més! No coneixia el teu blog, però ara me'l miraré sovint.

    Helena
    heliotavanpelt@gmail.com

    ResponElimina
  9. Moltes Felicitats a les dues! Esteu fent una gran feina, tant la Judith amb el blog, desde que el coneixo no el deixo de mirar per si hi ha alguna novetat a Reus. Es molt interesant! com la Montse, moltes Felicitats per la botiga, per ser tant creativa i tenir tanta paciéncia fent aquestes cosetes tant xules. :)

    Rosa
    r_llav@hotmail.com

    ResponElimina
  10. Moltes felicitats, un any ple de dies millors i dies pitjors, però tot d'un plegat una manera de passar-t'ho bé i sobretot, d'entretenir-nos i ensenyar-nos.

    Molt xulos els regals!

    Enhorabona, t'animo a continuar.

    Montse
    montse_ab@hotmail.com

    ResponElimina
  11. Hola, jo he conegut la teva pàgina de facebook de casualitat! Tens una botiga preciosa!!! Jo actualment visco a Mollerussa, però sóc de La Canonja (també serveix, no? :P )
    M'han encantat les teves arracades Alum, són precioses!!!!
    Ah ! Em dic Isabel i el meu mail es sidhhe@gmail.com

    També et convido a que coneixes la meva fanpage https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn&__adt=2#!/pages/El-bosc-de-Sidhhe-Un-m%C3%B3n-dabaloris/104314732967171

    ResponElimina
  12. Hola, em dic Alèxia i m'encanta L'Atzavara, tenen coses molt xul.les i fascinants, sóc de Tarragona!
    el meu mail és alexiamartin23@hotmail.com
    Visca l'Atzavara i la seva cap!

    ResponElimina
  13. Yo cada vez que voy a visitar a mis primos tengo que ir, es una parada obligatoria. Las camisetas son una pasada (de frikis) y me encantan los monederitos de tela japonesa (yo tengo uno con un gatete :3).
    Aunque mi nick sea Akiko, me llamo Eva y mi mail es: frikipez@hotmail.com
    A ver cuando puedo volver por ahí ^w^
    ¡I moltes felicitats!

    ResponElimina
  14. Hola!el teu blog n el coneixi pero L' Atzecara si i m'encanata es un lloc que sempre q tinc q fer regals(tan per altres cmper a mi...) sempre mi passo perque sempre trobo alguna coseta. Sort a totes!

    Anna
    anna.goju@gmail.com

    ResponElimina
  15. És un vici anar a l'Atzavara, sempre hi trobes algu nou que t'enamora i et sorpren. A veure si hi haguès sort... El meu nom és Eli i el mail: lisabetmaya@hotmail.com
    Felicitats Montse per poder tirar cap endevant algo que t'agrada en els temps que corren!

    ResponElimina
  16. Uoooouu!!! No se si felicitar-vos per l'aniversari o per la feina tan ben feta que feu. Quin luxe de blog i de regals!

    Laura
    lsubeda@gmail.com

    ResponElimina
  17. Moltes Felicitats!

    Un any de bloc no és fàcil, però tu ho has aconseguit i espero per molts més.

    Ja saps que sempre hem tindràs per fer les crítiques i els canvis previs.

    Continua així i descobreix Reus a tota la xarxa.

    Rosa.-
    rosabarodiet@hotmail.com

    ResponElimina
  18. Felicidades Judith!!!
    He ido entrando al blog, la vdad es que está super bien.
    Vamos hablando y nos vemos cuando quieras.

    Un abrazo!
    Carla.
    carlajuarez@hotmail.es

    ResponElimina
  19. Hola!!

    No coneixía la tenda, però sí el blog. Ja teniu una fan més :)
    M' ha enamorat el moneder, és una passada, és totalment el meu estil.

    Espero que us vagi súper bé, us segueixo d' aprop!!!

    Merci,

    mireia
    mireiaminguezc@hotmail.com

    ResponElimina
  20. Moltes felicitata per este primer any !!!! un blog molt ben cuida´t, fet en molt de carinyo....aixo es veu.....
    Jo també vaig estar un dia a l´atzavara i em també em va agradar molt la botigueta i els seus productes, crec que aquest tipos de botiguetes tindrien que ser obligades a tots els pobles i barris de la nostra terreta....continueu aixi!!!!!
    loxikuelo@gmail.com.
    Rafa.....

    avore sim toca...que a la xikuela li faria molta il.lusió!!!!! jajaja
    besets pa tots.

    ResponElimina
  21. Moltes felicitats per l'aniversari i pel blog!!! I Montse: Encantada de conèixer-te, aviat tocarà una altra visita, que ja en tinc ganes!!!! PeTonEts!!!

    ResponElimina
  22. Bones a tothom! A mi m'encanta la botiga, te unes camisetes molt xules que sovint regalo. Tambe en compro per a mi. La recomano a totes les persones que conec.

    El meu mail es: sergibernalrobles@gmail.com

    ResponElimina
  23. Felicitats per aquest primer any de bloc! Segueix així perquè cada dia hi ha coses més interessants i em serveixen per quan vinc a Reus, tot i que sempre vaig acompanyada de grans guies per conèixer la ciutat!. I a l'atzavara quan vinc en m'ha germana, sempre entrem!
    A veure si aquest any també afegeixes una entrada al bloc si venim d'aniversari! Molta sort i continua amb aquesta il·lusió!!
    boixm@hotmail.com

    ResponElimina
  24. Quin concurs més tendre!! Doncs la veritat que Atzavara, la Montse, va aparéixer en la nostra parada, just quan començàvem el nostre projecte i les passes éren difícils i emocionants... i just que ara, tan Azavara com Gresolgris, aquesta Primavera, fem anys, i ens fa molta, moltíssima il·lusió, si més no participar en aquest concurs tan maco!! Ha sigut una gran alegria trobar-nos amb Atzavara a l'inici del nostre camí, va ser molt encoratjador, i està sent molt maco!! Gràcies i molta, molta sort!!!
    grafitogris@gmail.com

    Cris

    ResponElimina
  25. Moltes Felicitatsa totes dues!!

    Un any d'un fantàstic bloc i Quatres any de botiga que es diu ben aviat...

    Enhorabona pel bloc, des de que el vam conèixer som seguidores habituals i més encara que ets reusenca com natros... "Som gent de Reus..."

    A continuar com fins ara i per molts més.

    Merci pel sorteig. Bsts!!

    Smile Felt
    (smilefelt-as[arroba]hotmail[punto]com)

    ResponElimina
  26. Hola guapa!! Ja he entrat al teu blog. Crec que m'he perdut un any força interessant. Moltes felicitats per aquesta iniciativa. Està molt però que molt bé!!
    Continua així.

    ResponElimina
  27. Hola!!. Soy una recién llegada a Reus y la verdad es que cada vez que paso por el escaparate me tengo que parar porque las cosas que hay son preciosas. A ver si paso con un poquito de tiempo y paro a conocer a Montse que por los comentarios debe ser un encanto. Mi e-mail es lalvidasecretadelpapel@gmail.com. Mucha suerte a todo el mundo!!

    ResponElimina
  28. Moltes felicitats pel primer any!!!
    Gràcies a tu i al blog, he descobert botigues i restaurants de la nostra ciutat molt interessants. Sempre li fiques moltes ganes i il•lusió a l’hora de fer el blog, això és molt important, a més, el teu entusiasme per fer les coses es veu plasmat a la feina feta.
    Sembla que va ser ahir quan vas fer la primera entrada, i ja fa un any. A veure si aquest any també ho podem celebrar tots junts.
    Espero que aquest aniversari sigui el primer de molts.
    Gràcies per tot!!!
    (sofi_reus@hotmail.com)

    ResponElimina
  29. Moltes felicitats per l'aniversari!!! He arribat al vostre blog passant d'un a un altre i m'agrada molt les coses que feu, llàstima que no visqui a prop!!
    El meu mail és: raquel.santos.aguilar@gmail.com
    Salutacions!

    ResponElimina
  30. Per molts anys!!!! aquest blog donará molt de qué parlar i sobretot de la original i novel disenyadora Montse Godoy que cada dia que passa es va superant amb les seves creacions. Felicitats!!!

    luisaarenconmoya@hotmail.com

    ResponElimina
  31. Buenooo,ja soc al lloc adient per poder participa en aquest fantastic sorteig, i dic fantastic perque,a part de que L´Atzavara que coses molt xules( espero tenir sort) tambe crec que es una bona manera de celebrar l´aniversari del blog, es molt interesant, sempre que ting un momentet el xafardeixo i sempre trobo informacio i coses interesants, per tant moltes FELICITATS.

    ResponElimina
  32. JEJEJE, si soc jo la Montse, alguna cosa malament havia de fer si no , no te gracia. mfpanda62@gmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!
      A mi l'Atzavara em sembla una botiga que et fa parar sempre a l'aparador per veure quines novetats hi ha! Hi ha moltes coses molt originals i sempre que he comprat alguna cosa per fer un detallet a alguna amiga, etc.. la veritat és que ha agradat molt! Enhorabona i a seguir així!!
      Carme

      Elimina
  33. Hola Carme, gracies pel teu comentari, em pots facilitar el teu email per tal de poder contactar amb tu si ets l'afortunada?? Moltes gracies!!!

    ResponElimina
  34. Uooo, un any ja!! Com passa el temps! M'encanta el blog i el vaig seguint, n'haurieu de fer un igual per Calella!!
    Continueu així que segur que teniu molts anys d'èxits!
    Un petonàs!
    Judit
    Juditgomezpascual@gmail.com

    ResponElimina
  35. Felicitats pel teu primer any de blog, continua així!!, i també a l'Atzavara per la iniciativa del regal. Per cert, com ja saps jo a tot lo que és gratis m'apunto...

    Petons
    Ruben

    nebur25a@hotmail.com

    ResponElimina
  36. Moltes felicitats pel blog i que continui tant actiu.
    jonytechno@gmail.com

    ResponElimina
  37. Holaa!! Soc el Robert, ja fa una temporadeta que segueixo el teu bloc, val la pena que existeixin llocs a la xarxa que siguin de proximitat i que parlin la nostra llengua. Moltes Felicitats!!! c/e: robert_iss@hotmail.com

    ResponElimina
  38. Eiii! Moltes felicitats... Qui t'ho havia de dir quan vas posar el 1er post! Un any! I tant d'èxit, a més de la col.laboració a la revista NW! Me n'alegro molt per tu!
    Anna, anna.b.vila@gmail.com

    ResponElimina
  39. Felicitats, está molt ben fet i detallista, segueix aixi, arribarás lluny.Petonents!!

    ResponElimina
  40. holaaa
    me encanta tu blog y el sorteooo
    la pizarra es monisimaa
    eclipsetotal_@hotmail.com

    ResponElimina
  41. Hola, em dic Núria Masip, no s'havia que existis aquest blog, però ara gràcies a la botiga Atzavara ja ho sé. Trobo que és una idea molt original celebrar els anniversaris respectius aixíamb regals, a més de que feu que els clients i seguidors es sentin especials. M'agrada molt la tenda Atzavara, tot el que hi ha però sobretot m'agraden les camisetes ja que aquí n'hi trobo de la serie Big Bang Theory que m'agrada molt. Un petó molt fort, moltes felicitats i que feu molts anys més :)

    El meu correu és: nurim_21@hotmail.com

    ResponElimina
  42. Hola judit!! sóc Noemí, la veritat és ke ja saps ke no sóc de Reus però aquesta botiga m´encanta perque té productes diferents i originals.Quan vingui a fer un tomet m´hi passo i segur ke pico!!! Molts besets!!
    El meu correu és: mimichc@ hotmail.com

    ResponElimina
  43. moltes felicitats pel blog!!!m agrada molt el seu diseny i com escrius els comentaris,et felicito per aquest any tan aprofitat!!! eli
    el meu correu es: reulart@gmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Eli! Moltíssimes gràcies pel teu comentari, però ho sento moltíssim!!! Acabo de publicar el llistat definitiu de participants! El sorteig està tancat. De veritat que em sap molt de greu, a veure si fem ben aviat un altre sorteig en el qual puguis participar!!! Gracies de nou! Petonets

      Elimina