dimecres, 11 d’abril del 2012

Un regal d'aniversari ben dolç

El dia de l’aniversari a tots ens agrada que sigui un dia feliç, que tot vagi bé i poder-ho celebrar amb els amics, però no sempre ho podem aconseguir. És un dia especial per tu, però un dia qualsevol per la resta de la gent.

Era l’aniversari d’una amiga i havia pensat en un regalet per endolcir una mica el record d’aquest dia. Vaig  triar una botiga d'un estil que m’agrada, i tenia la convicció de que allí podria trobar un bon regal. El Desván, situada al Passeig Prim, 41. Seria un dels llocs on volia deixar-m’hi caure més endavant, per decorar el piset nou, però, potser ja no hi seria a temps! La botiga es traspassa, però fins que arribi el dia, encara podem trobar-hi objectes per a les nostres llars, i perfectes per regalar: marcs de fotografies de tot tipus, mides i estils, coixins, penjadors, gàbies d’ocells de dissenys increïbles, accessoris i objectes de decoració i mobiliari, prestatgeries, vitrines, divans... col·locats per tota la botiga, presentats per estils: vintage, retro, hippie, romàntic, actual, pots triar l’estil més adequat, però el que més m’agrada i que més destaca a la botiga, és aquest estil romàntic antic, de colors blanc i pastels i motius com flors, ocells, pastels, fruites, làmpades amb pantalles de tela, caixetes amb estampats de ratlles o motius florals, etc. M’encanta aquest estil tant dolç, per això la botiga m’agrada tant, i li dóna aquest encant particular. 

Després de molt de mirar i remenar vaig triar una safata d’estil country-retro,  decapada en blanc, uns pots de melmelada molt suggerents dibuixats,  i una col·lecció de posagots decorats amb dibuixos de fruits vermells, tot encantador. Però li volia donar un toc més personal, i per si les fruites i els pots de melmelada dibuixats a la safata no eren prou dolços, vaig omplir tota la safata d’una bona quantitat de dolços, alguns d’aquests que ja no estem tan acostumats a menjar, i que ens fan  retornar a tots a la infància: palottes, piruletes de cor, sugus i altres llaminadures.
Un regal perfecte per endolcir un aniversari!









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada