dilluns, 7 de maig del 2012

El Fondant arriba a Reus


Quina sorpresa més grata vaig tenir quan el dissabte dia 21 d’abril passejant pel Carrer del Vent vaig veure que en el número 30, on l’última vegada que havia passat estaven fent obres, ara estava ple de colorits i impressionants pastissos sota el nom de Nina’s Cakes. Havia arribat el foundant i la reposteria creativa, en tota la seva plenitud, a la nostra ciutat!. No em vaig poder resistir d’entrar a dins, on vaig descobrir que la botiga s’havia inaugurat justament el divendres anterior, i que oferia tot de productes, ingredients, motllos i utensilis per realitzar les nostres pròpies creacions pastisseres: pastissos, galetes decorades, cupcakes...
Ja fa uns anys que havia descobert aquest tipus de pastisseria, i d’ençà que he anat seguint les creacions de diferents artistes, perquè això és tot un art, però jo encara no he realitzat mai les meves pròpies creacions, i és que vaig abandonar la cerca d’espongetes de color blanc, amb les que després havia de fer aquesta massa espessa que serveix per decorar els pastissos, l’únic que encara tinc i que espero fer servir ben aviat són els tres potets de colorant alimentari. Ara sembla que ho tinc més fàcil, i al costat de casa! I és que a més, ho tenen tot, tot el necessari i més: fondants, multitud de motllos divertidíssims, colorants de tot tipus, i eines i estris per modelar i crear les diferents formes. És realment impressionant la quantitat d’objectes i productes portats d’arreu del món que podem trobar a Nina’s Cakes, i que fa d’aquest comerç un lloc ple de creativitat, color i diversió.
També ofereixen el servei de creació i venta de pastissos personalitzats realitzats per l’artista de la botiga, la pròpia Nina i a més, també podem trobar-hi una amplia varietat de productes per a celíacs, oferint productes de qualitat sense gluten.
El propi local disposa d’un espai on realitzen cursos de reposteria, de diferents graus de dificultat, tan per adults com per a nens. Cursos de galetes, cupcakes, pastissos, boquilles, xocoboles i capricis de xocolata. Teniu tota la informació disponible al seu web, aquí, i a la seva pagina de facebook, aquí.








La Judit i el Marc uniformats darrera del taulell


A Nina’s Cakes, també hi trobem al nostre abast una àmplia diversitat de llibres relacionats amb la repostaria, un d’ells, va ser un dels llibres que em van regalar per Sant Jordi Tortas para chicos de Cecilia Morana, un llibre per anar fent boca, replè d’idees i creacions extraordinaris a més de receptes i tècniques bàsiques de decoració, que espero poder posar en pràctica ben aviat. 



3 comentaris:

  1. A un nivell més íntim, la llauneria mata ofereix els mateixos productes. I francament, sóc fan d una botiga que s'ha sabut adaptar tan bé al mercat!

    ResponElimina
  2. Cert que a la Llauneria Mata s'han adaptat hi ha un munt d'articles de reposteria i cupcakes. Però trobo molt encertada l'aposta de Nina's Cakes!

    ResponElimina
  3. Aquí una altra fan de la Llauneria Mata, visca les petites botigues de tota la vida que sobreviuen al pas del temps!, encantadora i amb una atenció personalitzada 100%. Tant els productes, com els cursos de pastisseria i cuina són genials!

    ResponElimina