dilluns, 10 de desembre del 2012

Un ramet de roses


Us he de dir és que de poms de flors n’he vist de molts tipus: de flors naturals, de paper, de feltre, de flors seques o de tela. Però un que poguessis dur pel dia a dia, encara no. Fins que en una jornada de compres per Reus vaig entrar en una botiga de referència per a mi, l’Atenea (de la que en vaig parlar aquí o en podeu llegir el reportatge publicat al número d’abril de la NW Revista de Reus, aquí)
Sempre que hi vaig, no puc evitar enamorar-me d'alguna de les seves peces de roba. La selecció de peces i complements que ens ofereixen és dolça, elegant i irresistible i no puc parar d'elogiar l’atenció dels propietaris, IMMILLORABLE! Així que només a l’entrar, a la prestatgeria que tenen just a l’entrada vaig veure una cosa de color rosa que em va cridar l’atenció immediatament...la vaig desplegar i era un ramet de roses de tul subjectes a un jersei amb les tiges brodades i un llacet de ras que feia d'unió. 
Aquella peça era una delicadesa! La tenen disponible en 3 colors de jersei: blau marí, negre i marró clar. Després de rumiar-ho detingudament, vaig escollir el negre damunt el qual el ramet ressalta més i pot resultar més fàcil de combinar. Una peça de roba divertida, versàtil i original que alhora té aquell puntet glamurós i sofisticat.







Una forma molt original de regalar un ram de roses, no?

______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada