dimecres, 23 de gener del 2013

Designers Guild, color i excentricitat per a les llars


Designers Guild, és una marca de disseny britànica, d’inspiració clàssica i barroca, fundada el 1970 per Tricia Guild, una guru del disseny i la seva germana Simon Jeffreys
que ofereix una amplíssima gama de productes decoratius: teles, papers pintats per parets, mobiliari, pintures, catifes i accessoris.
Vaig conèixer la marca alhora que descobria la botiga i estudi d’interiorisme Carmina Sanz, al C. Sant Joaquim, xamfrà amb el C. Ample. Des d’aleshores ja em va impressionar aquelles propostes tan originals amb mescles de colors increïbles i estampats sorprenents. A Reus trobem aquesta firma creada Tricia Guild, en diversos establiments dedicats a la decoració de la llar: com ja he apuntat abans a Carmina Sanz, a Draps de Casa i a Mobles Perpinyà, però molt probablement, encara em deixi algun altre establiment...
Ara, mesos més tard, no me n’he pogut estar, i he caigut a la temptació de Designers Guild decorant una de les parets de la meva nova habitació amb unes flors grans, amb un toc excèntric i alhora romàntic. En aquesta ocasió, vaig trobar-lo a Mobles Perpinyà, després de mirar i remirar mostraris plens de color, estampats i textures de diferents fabricants sempre anava a parar a les propostes de Designers Guild, tots ells amb una estampa pròpia i inimitable. La qüestió era per quin decidir-se, una decisió gens fàcil, però finalment aquesta va ser la meva aposta. Us agrada?







I aquí us deixo alguns altres ambients Designers Guild, tota una delícia!











______________________________________________________

Ara pots seguir L'Aparador de Reus per Facebook i Bloglovin'

1 comentari:

  1. M'encanten les fotos!! Fa dies vaig descobrir el teu blog i m'agrada el que tens per aquí. Per això ja et segueixo :) El meu blog fa poquet va nèixer, i com que també visc a Reus, és maco estar conectats a més a més per la blogesfera, jeje. Si et ve de gust visitar-me, et deixo l'enllaç aquí.

    http://elrincondeyuna.blogspot.com.es/

    Gràcies i salutacions!!

    ResponElimina