diumenge, 3 de novembre del 2013

Sorteig "Fish Pedicure" a Las Termas de Ruham

Comencem el mes de novembre amb un nou sorteig! Fa pocs dies vaig poder gaudir d’una sessió d’ictioteràpia a Las Termas de Ruham, una experiència de la qual vaig parlar-ne aquí. Doncs bé, gràcies a Las Termas de Ruham teniu l’oportunitat de poder gaudir de la mateixa experiència que jo de forma gratuïta participant en el sorteig d’una Targeta Regal d’una sessió de "Fish Pedicure per a dos persones". Descobreix com mimar i cuidar els teus peus amb un tractament innovador que deix els teus peus nets i suaus mentre gaudeixes d’un còctel i un petit aperitiu. Una experiència que pots compartir amb una amiga, amb la teva parella, un familiar o bé, el que podria ser un molt bon regal per aquest Nadal.






No dubtis i participa, és molt senzill, aquí us deixo els detalls:
  • Deixar el vostre nom i cognoms juntament amb el mail de contacte al formulari que trobareu a sota.
  • El termini per participar és fins el divendres 15 de novembre a les 20h
  • El sorteig és farà a través de sortea2.

Ah! I no oblideu fer-vos fan a Facebook de L’Aparador de Reus, aquí, i de Las Termas de Ruham, aquí. Així estareu al dia de totes les novetats i promocions!

Molta sort a tots!

_____________________________________________


Pots seguir L'Aparador de Reus a

FACEBOOK · BLOGLOVIN' · INSTAGRAM

1 comentari:

  1. m'apunto, moltes gracies, al FB soc inmaculada noel.

    Per cert, si et be de gust, apropat al meu blog i aquí tens una nova fan.

    http://losviajesysibaritismosdeauroraboreal.blogspot.com.es/

    ResponElimina