dimarts, 21 de gener del 2014

Més Rebaixes!

Aquesta setmana arranca la segona meitat de les Rebaixes d’aquesta temporada tardor-hivern 2013-2014. I amb tot això avui mostro en aquest post més adquisicions, peces que necessitava, o això és el que penso jo..., i coses que potser no necessitava tant, però que resistir-s’hi és una tasca ben complicada...
Després d'anar a D'Aledya, la meva primera parada de la ruta de rebaixes on vaig adquirir les meves precioses sabates negres de las que vaig escriure'n aquí, vaig anar pujant fins arribar a Bimba & Lola del C. Llovera. D'aquest comerç m'agrada molt el toc original i la qualitat dels seus complements, i sobretot m'agrada quan estan de rebaixes: moment en el qual pots adquirir peces a molt bon preu. Doncs com us deia, com que a l'Aleyda hi vaig anar amb l'idea de comprar-hi unes sabates de saló però en vaig sortir amb un botí espectacular...encara em quedava pendent trobar les sabates que en principi necessitava, i va ser en aquest establiment de la cadena Bimba & Lola on els vaig trobar, això si, un saló bastant original, de color rosat realitzades en pèl de boví, punta rodona i taló de 10 cm.







Al sortir d’allí, vaig anar en busca d’un altre complement: un fulard en tons negres, tot i que sembla una mica seriós, és una peça clau per acabar els looks en els quals l’única cossa que hi va bé al teu coll és el negre, però negre sol...no convenç... així que vaig anar a un dels llocs, per mi perfecte per trobar-hi aquest tipus de complements: Aïta. (Al Raval de Santa Anna). Allí vaig escollir un fulard suau, prim però càlid, de color blanc i negre amb combinació de diferents estampats.




I per acabar aquest post... aquí deixo una altre de les meves adquisicions, una samarreta de màniga llarga en color rosa pàl·lid amb un escot en forma de triangle a l’esquena i el detall d’una renglera de perles blanques a la part del coll, també a l’esquena. Peça que vaig trobar a molt bon preu a Capritx, la botiga de roba i complements del Carrer Major, local 2. 




Fins aquí el post de "Rebaixes" d'avui, però n'hi haurà més....

_____________________________________________

Pots seguir L'Aparador de Reus a

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada