dilluns, 18 de juny del 2012

Sorteig "Curs Costura" Olivia Garzón Escola de Moda


T’agradaria aprendre a cosir un botó? Fer uns baixos a aquells pantalons que et van tan llargs? Arreglar-te una faldilla que et va gran? Aprendre a fer anar una màquina de cosir, o saber que és una overlock i al·lucinar amb el què pot arribar a fer? Desenvolupar les nocions de costura que ja tens? O per què no crear tu mateix/a una peça de roba, una bossa o un complement? Doncs ara Olivia Garzón Escola de Moda, escola que ofereix una àmplia varietat de cursos de disseny i confecció, de la qual ja n’he parlat (aquí), ens ofereix un nou sorteig en que una persona podrà gaudir d’aquesta experiència a través d’un curs de 4h durant el mes de juliol.
Olivia Garzón, la meva super profe de costura, ha preparat un monogràfic de “Costura de supervivència" a impartir a la seva escola (a la Plaça Pare Gil, n. 10) en el que un/a de vosaltres obtindrà els coneixements bàsics per poder realitzar petits retocs a les seves peces de vestir, perquè pugui realitzar-los de forma autònoma: confecció de baixos de pantalons a mà i a màquina, arranjaments en general, tècniques de planxat, cosir una cremallera i tot allò que doni de sí cadascú. I si en teniu nocions, doncs és el moment perfecte per resoldre dubtes o perfeccionar tècniques. 
Per l’horari no us heu de preocupar, hi ha flexibilitat, només cal parlar-ho.
Per participar és molt fàcil, com sempre, només us cal deixar el vostre comentari en aquesta entrada i NO OBLIDEU DEIXAR-HI EL VOSTRE NOM I UN EMAIL!!!! o bé, omplir el formulari que teniu a sota amb el vostre nom i l'email. 
L’experiència val la pena, ho passareu genial, us ho puc confirmar!!!
Teniu temps de deixar el vostre comentari fins el 26 de juny! El 27 a les 22h sabrem qui és l’afortunat/da!!!! Ànims!!! 







13 comentaris:

  1. M'encantaria!!! un curs de costura!!! tota la vida veient cosir a la mare i en sé ben poc. A veure si tinc sort!!!

    Montse A.B.
    montse_ab@hotmail.com

    ResponElimina
  2. Ostres, que guai!!! Jo m'hi vull apuntar, a veure si tinc sort!!!!

    ResponElimina
  3. Es molt original i reconec que ho necessito pq aixo s'esta perdent

    Natalia: natali_s_o@hotmail.com

    ResponElimina
  4. jo tinc una màquina de cosir que no sé ben bé com va...
    julia.domenech.m@gmail.com

    ResponElimina
  5. Bueno bueno, això és un no parar de concursos! i tots els premis de qualitat! Aquest cop tinc un pressentiment... jejeje així deixaré tranquila a ma mare en temes de costura!

    Anna B. anna.b.vila@gmail.com

    ResponElimina
  6. Em vaig deixar el correu...
    Sílvia
    silviacarmat@gmail.com

    ResponElimina
    Respostes
    1. No pateixis Sílvia, ja et tenia localitzada!!!! Molta sort!!!

      Elimina
  7. M'apunto!!!!!!!!!! quines ganes de treure profit a la meva màquina de cosir ;-).

    Raquel
    raquel_casado_perez@hotmail.com

    ResponElimina
  8. Antonio Segura Sedeño, aunque los mejores diseñadores son hombres, me gustaria regalarselo a mi hija

    ResponElimina
  9. jo també vull participar-hi,mai no s'en sap prou!gracies per aquestes iniciatives nois aixo promet....

    ResponElimina
  10. M'encantaria aconseguir aquest curs!
    Sóc l'Elena Rius Miró. (elenarius.m@gmail.com)
    Moltes gràcies"

    ResponElimina
  11. I tant que m'apunto! Cuanta raó amb lo dels pantalons llargs, tots els que hem compro hem van llargs i és la meva tieta qui me'ls ha d'arreglar jeje, a més fa temps que hem vaig aficionar al punt de creu. Amb això, si sabés cosir una mica més i amb l'ajuda de l'Olivia Garzón segur que podria fer complements molt macos :)

    ResponElimina
  12. I tant que m'apunto! Cuanta raó amb lo dels pantalons llargs, tots els que hem compro hem van llargs i és la meva tieta qui me'ls ha d'arreglar jeje, a més fa temps que hem vaig aficionar al punt de creu. Amb això, si sabés cosir una mica més i amb l'ajuda de l'Olivia Garzón segur que podria fer complements molt macos :)


    Núria Masip Sales (nurim_21@hotmail.com) (perdó m'havia deixat les dades)

    ResponElimina